Beoordelingen van De Pizzabakkert Rotterdam

Recente recensies

5.0
Gulcan
11 juni 2026
C Van zuylen
5 juni 2026

Was weer heerlijk

R.J.M
4 juni 2026

lekkere kaas pizza quatro formaggi ,scherpe prijs , zeer tevreden

Liza
1 juni 2026

Weer kwartier zitten wachten helaas Pizza zijn wel prima qua smaak, maar beetje droog

Nancy
31 mei 2026

Waren een weekendje in Rotterdam. Via Google gezocht naar goed beoordeelde pizza bakker. Online bestelling geplaatst. Pizza zelf samengesteld. Op tijd gebracht door een vriendelijke bezorger. Pizza van goede kwaliteit. Smakelijk gegeten.

WT
30 mei 2026

Prima pizza’s. Warm. Vlot bezorgd. Pizzabakkert altijd goed.

Helma Leeuwenstein
30 mei 2026

Koud , oud en bijna niet meer te omschrijven als een net gebakken pizza ! Dat we eea door de verbazing heen (want meestal is er geen reden tot klagen) , toch hebben opgegeten heeft waarschijnlijk de reden dat we na een lange vermoeiende reis te weinig anders meer konden verzinnen. Dat de inmiddels volle spaarkaart ook geen korting opleverde na invoering van de code , hebben we al kauwend met chagrijnige gezichten maar even zo gelaten.

constanse
29 mei 2026

wat op de pizza ligt is heerlijk vers.eigenlijkis het gewoon helemaal lekker

Jacky
26 mei 2026

Pizza was heerlijk en bezorger was op tijd en heel erg beleeft

Lucy
26 mei 2026

De pizza’s waren lekker, maar ondanks vooraf bestellen en de aangegeven bestel tijd hebben we ter plaatsen nog een half uur moeten wachten op onze bestelling

R
25 mei 2026
Bas
24 mei 2026

Twee en een half uur op m'n bestelling gewacht en geen excuus van de bezorger. Jammer, jullie waren onze nummer één pizzeria.

R.J.M
22 mei 2026

heerlijke pizza quatro formaggio, zelf opgehaald ,prima

Leen
16 mei 2026

Lekkah hoor. Goede originele bodems en vulling

Esther
13 mei 2026

Echt heerlijke pizza's. Goed belegd, mooie dunne bodem en een mooie knapperige rand. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Echter was hij later dan ik had aangegeven. Normaal vind ik dit niet zo erg, maar nu wilde wij echt op tijd eten ivm een andere activiteit die aansluitend plaatsvond.

Arjan van den Tempel
11 mei 2026

Eindelijk een minpunt. Ze waren de parmaham vergeten! En na 2 minuten staat dezelfde bezorger alweer met een bak parmaham voor m’n deur. Alsof ik boven jullie woon!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C
11 mei 2026

Heerlijk en snel bezorgd

Daniel Schaap
9 mei 2026

Super dat jullie deze grote bestelling zo opgepakt hebben!

Danilo
6 mei 2026

Heerlijke pizza, deeg zelf was ook top

Arjan van den Tempel
6 mei 2026

Ik wil de bezorging eigenlijk 6 sterren geven. In 18 minuten een warme pizza op tafel. Dat is sneller dan als ik hem zelf in de oven doe. Ik zal niet vragen hoe het kan. Ik geniet ervan.

Danny
26 april 2026

Glutenvrije pizza was te lang gebakken en daardoor aangebrand en taai, de andere pizza was wel goed. Super verzorging

Gulcan
20 april 2026

super

Arjan van den Tempel
17 april 2026

Ik snap nog steeds niet hoe ze zulke goeie pizza’s zo snel kunnen leveren. Heel blij met deze tent. Was hij nou maar langer open want ik ben vaak te laat met bestellen.

Gulcan
16 april 2026

super

Buurtbewoner
15 april 2026

Snel. Lekker. Goed warm.

Daltonschool De Margriet
15 april 2026

Grote lading pizza's voor het personeel: keurig op tijd bezorgd en erg lekker, top gedaan!

Imc Blokhoff
14 april 2026

Mooie pizza,voor mij te zout.Tiramasu vlak van smaak.

Wouter Vernhout
10 april 2026

Heerlijke pizza, maar ik moest meer dan anderhalf uur wachten tot de pizza er was. Toen ik om 19:15 besteld had, vond ik de per mail aangekondigde bezorgtijd van 20:15 al tamelijk laat, maar die tijd bleek nergens op te slaan, want de pizza was er pas 20:45.

Marloes
8 april 2026

We hadden een flinke bestelling, meer dan 25 pizza's en deze werden ruim op tijd en warm bezorgd. Verder was iedereen erg te spreken over de smaak en kwaliteit, dus dikke pluim en bedankt!

Saskia
4 april 2026

Zes heerlijk krokante pizza’s, maar helaas (zonder melding) veertig minuten te laat bezorgd (door een aardige gast) waardoor we ze in zeven minuten naar binnen moesten proppen omdat we naar het theater moesten… Zo zonde!

Franza Martens
4 april 2026

Dit keer had ik een combinatie pizza; de ene helft Tonno de andere helft Spinaci . Nou hij was weer heerlijk knapperig en goed op temperatuur. En ook ruim op tijd bezorgd. Compliment 🥳

NielsdeLeeuw
28 maart 2026
Birgit
28 maart 2026

Lekkere Pizza, alleen al een beetje koud ontvangen

Britte
25 maart 2026

Mag deze maandpizza blijven?! Echt m'n favoriete combinatie vanaf nu! (Met een klein frisje, zoals verse tomaat ofzo, zou-ie écht ultiem zijn.)

Els Van Deelen
23 maart 2026
Franza Martens
21 maart 2026

Weliswaar een half uur later dan afgesproken maar de pizza was heel warm en heel lekker en ook de bodem was lekker knapperig, zoals is gevraagd had.

Elly
11 maart 2026

Heerlijke pizza, mooie dunne bodymilk, goede ingrediënten en goed bereid! Alleen op moment van bezorging niet meer echt goed warm.

Soudi Rajaei
2 maart 2026
Wilma
2 maart 2026

Wederom heerlijke pizza's, echter weer een half uur later dan beloofd. Verder prima pizza's en vriendelijke afhandeling. Volgende keer denk ik dat we de pizza''s eerder laten bezorgen dan dat onze planning loopt.

Mau
23 februari 2026

Heerlijk en ruim binnen de tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gideon Bergmans
22 februari 2026

Heerlijke pizza's. Maar 40 min bezorgtijd vind ik benedenmaats. Het is om de hoek dus waarschijnlijk was het druk in de keuken. Dat had ik graag eerder geweten. Toch blijf ik terugkomen :)

Ashwin
20 februari 2026

Lekkere pizza’s en sneller bezorgd dan aangeven

Celeste
15 februari 2026

Heerlijke pizza, fijn geholpen.

Arjan
4 februari 2026

Weer in 20 minuten. Ik ben zo blij met deze tent in de buurt.

Sanne
3 februari 2026
Maikel
20 januari 2026

Altijd opntijd en lekker

Jean-Paul
16 januari 2026
Jolien
15 januari 2026

Lekker maar helaas miste de parmaham

Jeroen Hamerlinck
6 januari 2026
R.J.M
6 januari 2026

lekker pizzaatje tomaten saus kaas beenham champignons geweldig

Lisa
4 januari 2026

Op tijd, en de pizza was heerlijk

Victoria
2 januari 2026
Hendrik
27 december 2025

Heerlijk en gezellig en een jonge sfeer binnen

Hanneke Meulen van der
24 december 2025
Marja Versteeg
6 december 2025

De bezorger was super aardig. Maar wel een half uur later dan aangekondigd. Dat dempt het aantal sterren. Ik hoor van meer mensen dat jullie vaak (te) laat komen. Verbeterpuntje!!

Jasper
4 december 2025

Pizza was zoals gewoonlijk weer heel lekker. Pizza kwam wel pas na ruim 1.5 uur aan.

Camper de Beij
3 december 2025

Heerlijke pizza's en snel bezorgd!!

Rosalina
30 november 2025

great pizza, taste is amazing!

R.J.M
30 november 2025

lekkere verse warme pizza , goed deeg !

Jordy van Hengel
27 november 2025

Heerlijke authentieke pizza's, met goede bodem en vulling, op tijd en lekker warm!

Jordy
26 november 2025
Sven
20 november 2025
Wilma van Oeveren
17 november 2025

Prima pizza's en keurig op tijd bezorgd. een paar missende pizza onderdelen werden snel nabezorgd.

M. Mout
7 november 2025

Ik heb een pizza prosciotto besteld en gekregen, maar ik weet niet of het aan mij ligt maar het was enorm zout. Dat vond ik minder

Hilde
5 november 2025

De nieuwe pizza vd maand was verassend lekker!!!

Hidde
2 november 2025
Thomas van Kerkhof
27 oktober 2025

leverde eerste keer koude pizza aan, maar hebben een tweede warme pizza nabezorgd. was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Per Blohm
25 oktober 2025

Very nice pizzas - on time

Martijn
22 oktober 2025

Pizzas waren perfect op tijd. Helaas geen Burrata op de Buratta Fresca te vinden. Verder is de Diavola geen greintje pittig, ik heb het idee alsof hier salami voor gebruikt word ipv chorizo. Pizzas zagen er verder goed uit, waren vers, warm etc.

Reactie van De Pizzabakkert

Beste Martijn, vervelend voor de het missen van een ingrediënt, we hebben je hierover een mailtje gestuurd voor verdere compensatie, in het mailtje pakken we alles verder op. mvg, de Pizzabakkert

Danique
18 oktober 2025

Tiramisu is the best!

Kevin
18 oktober 2025

Lekkah

Rachel
16 oktober 2025

Great pizzas but it’s disappointing when the delivery person (on a scooter) can’t even to be bothered to get off his scooter to ring the bell or actually help deliver the 10 pizzas we ordered. Instead he was only persistently honking. Considering that we were in the middle of our Stichting’s AVL we were expecting the bell to ring. Luckily we went to the door anyway to see what the honking was about. No more pre-tipping.

Floris
13 oktober 2025

Uitstekende pizza’s en nog sneller bezorgd dan eerst aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nina
10 oktober 2025

Heel fijn dat je twee verschillende soorten pizza's op één pizza kunt kiezen, was erg lekker!

Laura
7 oktober 2025

Ik ben een grote fan van jullie maar met de pizza van afgelopen zondagavond was ik niet super blij. Hij kwam nogal laat (1,5 uur of zoiets duurde het) en hij was nagenoeg koud. Volgende keer beter, want ik blijf zeker bij jullie bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk Griffioen
4 oktober 2025

Was weer super!

Alexsander
20 september 2025

klein beetje afgekoeld maar nog steeds heerlijk

Irene
13 september 2025

Altijd goed, lekker dunne korst. Die met truffel is fantastisch!!! Ook snel en aardige bezorger

Hanneke Duijvestein
12 september 2025

Mijn favoriete eten na een dag klussen.

Floris
7 september 2025

Zeer snel en uitstekende pizza’s.

Rutger
1 september 2025

Met een beetje meer liefde en aandacht zou dit een goede pizza zijn geweest. Je ziet dat de toppings er te snel (en te weinig) op zijn gesmeten. Jammer want op zich een goede bodem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
1 september 2025

De pizza's zijn altijd geweldig. Sinds de bezorging echter wordt gedaan door Thuisbezorgd zijn de pizza's standaard te laat, soms 15 minuten, kan gebeuren, maar gister zelfs 45 minuten na bezorgtijd. En daardoor lauw. Zo zonde van zulke lekkere pizza's.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claire
13 augustus 2025

Heerlijke pizza’s, eerder bezorgd dan verwacht en fijn dat je 2 pizza’s in 1 kan bestellen!

Eran
9 augustus 2025

Echt een goede Italiaanse bodem, heerlijk. Bezorging was ook heel snel. Top

Suzanna
7 augustus 2025

Lekker samengestelde pizza's met goede ingrediënten! Alleen zouden ze soms wat langer/heter gebakken mogen worden. De bodem was een beetje taai

Anne
1 augustus 2025

Alle pizza's waren alle keren goed en lekker....bij afhalen vriendelijk en bij bezorgen snel en netjes ...tot de volgende keer..

Sandra
1 augustus 2025

Ik was te vroeg maar de pizza was net klaar. Hij was heerlijk!

Fab
26 juli 2025

Echt lekker! zoals altijd

Bernardita
21 juli 2025

I had ordered Pesto Pollo where it says there should be rucola in it, but unfortunately there was no rucola at all. Eventhough it still taste good only I expect that all ingredients should be in it.

Reactie van De Pizzabakkert

Ciao Bernardita, We have send you an email with further compensation! Kind regards, de Pizzabakkert

Fab
21 juli 2025

Never disappoint! It has become a weekly routine to order pizzas from this place, and every time they are good, fresh and quickly prepared. They have many options on the menu, but it is still possible to customize your own (very handy when ordering for kids as well and let them try something different than a marguerita)

Jos Corver
18 juli 2025

Pesto pollo viel een beetje tegen. De pesto was nauwelijks te proeven.

Jantje van Leiden
10 juli 2025

Lekker!

Ruben
5 juli 2025

Heerlijke authentieke pizza’s 👍👍👍👍👍👍 Aardige bezorgster, en hoefte niet lang op de bestelling te wachten.

Emanuele
30 juni 2025
C.
28 juni 2025

Goeie pizza's en uitstekende Tiramisu. Beste prijs / kwaliteit verhouding in Rotterdam Noord.

gerwin smit
27 juni 2025

beste Bakkert, jullie pizzas zijn altijd lekker en de bezorg is altijd supersnel. Alleen dit keer vonden wij de pizza net niet gaar. Voor de bodem had hij net een minuutje langer in de oven kunnen staan. Hier en daar een zwart blaasje in de rand vinden wij minder erg dan een taaie bodem, maar hoe dan ook met plezier heerlijk gegeten. mvrgr Gerwin

Sanne
26 juni 2025
Arjan
25 juni 2025

Ik ben een trouwe klant geworden. Ik kom thuis, bestel, duik onder de douche en er wordt al aangebeld door de bezorger. Nergens zijn ze zo snel als hier. Dus tot snel maar weer.

New york pizza
25 juni 2025

Alleen jammer dat jullie altijd zo weinig champignons doen😪

Marja bouman
20 juni 2025

25 minuten te vroeg bezorgd, pizza was lauw en was niet echt smaakvol. Niet wat we normaal gewend zijn van de pizzabakkers.